lørdag 11. juli 2009

Solbriller og klær / Sunglasses and clothes

På vei hjem fra Milton Keynes i går, var jeg først med på en over 3 timer lang busstur (ulykker og rushtrafikk) før jeg løp fra busstasjonen til Terminalen, raste gjennom innsjekking, passkontroll og sikkerthetskontroll, før jeg var ikke i terminalen og kunne puste ut litt. Det var da omtrent 20 minutter til jeg skulle være ved gaten.
On my way home from Milton Keynes yesterday, I first had a (more than) 3 hours busride (accidents and rush-hour) before i ran for the bus-station to my terminal, rushed thorugh check-in, passport-controll and security-check before I fanally arrived at the terminal and could take a breath. It was about 20 minutes before my gate opened.

Selv om jeg hadde liten tid, så rakk jeg å kjøpe et par flasker Pimm's (Herlig sommerdrikk) og en flaske god rød vin til min mor. Hun hadde bursdag for et par dager siden og vi skal feire det i dag.
Even though I didn't have a lot of time, I managed to by a couple of bottles of Pimm's (a wonderful summer dring) and a good bottle of red wine for my mother, who had hir birthday 2 days ago.

Og, de som kjenner meg godt vet at jeg har noen "fetisher" :-) En er, som de fleste damer, SKO - må finnes et par til et hvert antrekk, og i en hver farge og fasong, og man kan aldri få nok. Vesker er en annen, elsker vesker også, favorittmerke har så langt vært Guess. Det "siste" jeg er litt opphengt i er - Solbriller, og gjerne designer briller. Så -de siste minuttene jeg hadde før jeg måtte løpe til gaten ble brukt til anskaffelse av et par skikkelig kule Gucci-briller.
And, for the people that knows me well, knows that i have a few "fetishes" :-) One is, as most women, SHOES. There must be one for every outfit, and one for every color and one for every shape, and you can never have enought. The second one is handbags, and so far my favourite brands is Guess. My "last" one is sunglasses, and also designer glasses. So, my last minutes on Heathrow was spent buying a pair of really cool Gucci glasses.

My new sunglasses:


Når jeg kom hjem lå det også en pakke og ventet på meg fra www.laredoute.com. Her hadde jeg for en stund tilbake bestilt en genser av merket Soft Grey. Genseren er i en av mine favoritt-stoffer. Nemlig Lin. Jeg elsker klær i Lin og Silke. Finnes ikke noe bedre å ha på.
When I came home there was a package waiting for me from www.laredoute.com. A while ago I've ordered a sweather of the brand Soft Grey. The sweather is made of linnen, one of my favourite fabrics. I love all clothes of linnen and silk. There is not fabric that feels so good on.

My sweather....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar