mandag 6. juli 2009

Det nærmer seg.... / It is closing in....

Det er mandag, første dag i uken, og jeg ser allerede fram til helg, er ikke det ganske ille? :-) Jeg startet uken med en 11-timers arbeidsdag, så jeg er litt sliten nå. Har mere enn nok å gjøre i morgen også, og onsdag er jeg på reisefot igjen. Denne gangen til Milton Keynes som ligger litt nord-vest for London. En 2-timers busstur fra Heathrow.
It is monday, the first day of the week, and I am already looking forward to the weekend, isn't that kind of bad? :-) I started the week with an 11 hour workday, I am a bit tired now. I have more than enough to do tomorrow as well, and Wednesday I am off again. This time to Milton Keynes which are located north-west of London. A 2-hours busride from Heathrow.

Skal være der fram til fredag før jeg starter den lange turen hjem. Først en 2 timers busstur, deretter på flyplassen i 1,5 timer før jeg går ombord i flyet og setter kursen mot Oslo. Deretter et par timers ventetid i Oslo før jeg får plass på siste fly til Trondheim som lander ca. 00:30. Dvs. at jeg er hjemme rundt halv 2 om natten.
I will be there until friday, when I start the long trip to get home. First a 2-hour bustrip, then 1,5 hours on the airport before entering the plane to Oslo. A couple of hours at Oslo Airport before i can board the plane to Trondheim, where I land at 00:30. This means I am home around 1:30am.

Men da, ja da er det endelig ferie :) 2 uker uten jobb (tror jeg), 2 uker på reisefot, men da i eget tempo. Stoppe hvor man har lyst, ingen reiseplan - en dag av gangen. Gleder meg veldig.
But then, yes then it is time for vacation :-) 2 weeks without work (I hope), 2 weeks on the road, but in our own paste. Stop where we feel like it, not plans - one day at the time. I am really looking forward to it :-)

Vestlandet - her kommer vi :-) The west-coast - here we come :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar