lørdag 25. juli 2009

Ikke helt bra / Not quite good

Har en merkelig dag, er ikke helt bra og føler meg litt merkelig. Jeg har vondt skuldre, nakke og bakhodet, føler jeg har bomull i hodet or ørene verker litt, og det er merkelig med det at når man har det slik, så føler man seg elendig i hele kroppen. Det er som jeg bryter på noe, men det kommer liksom ikke helt fram.
I am having a strange day, I am bot quite good and feel a bit weird. My shoulders ache, my neck feels stiff, so does the back of my head. I feel I have cotton in my head and my ears also aches in between. And the weird thing is when you feel like this, you feel bad in all of your body. It's like something is trying to break through, but not all the way.

Passer veldig dårlig å bli syk, så jeg håper det går tilbake. Er meningen jeg skal reise til London på tirsdag, og jeg kan ikke dra dersom jeg blir sykere, og det er ikke særlig å være hos kunder slik jeg føler meg nå. LA MEG BLI FRISK TIL I MORGEN!!
It's not a good time to get sick, so I hope it returns tomorrow. I am supposed to go to London on Tuesday, and I can't leave if I get sicker, and it is not good to stay with customers the way I feel now. PLEASE LET ME GET WELL WITHIN TOMORROW!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar