mandag 27. juli 2009

Influenza A??


Har vært syk siden lørdagen og fordi jeg hadde planlagt å lede et kurs i London i morgen, dro jeg til legen i dag, for å få råd om hva jeg skulle gjøre.
I have been sick since saturday and because I have planned to lead a training-session in London tomorrow, I went to the doctor today, to get some advice on what to do.

Han kunne selvsagt ikke si om jeg har influensa A eller ikke, men med de symptomene jeg har så ble jeg anbefalt å være hjemme, ikke en gang gå på kontoret. Jeg er ikke sååå syk, jeg kunne tatt et par smertestillende og gjennomført kurset, men så lenge man ikke vet.. Jeg vil ikke ta sjansen på å smitte andre. Derfor skal jeg avbestille reisene mine og "isolere" meg selv her hjemme.
He could not, of course, tell if I have Influenza A or not, but because of my symptoms he recommended me to stay home, and not even go to the office. I am not that sick, I could have taken a painkiller, and managed to go through with the training, but as long as I do not know, I will not take the chance of contaminating others. So therefore I will have to cancel my flights and "isolate" myself at home.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar