torsdag 9. juli 2009

Milton Keynes


Så er jeg her da, og har vært her i et døgn allerede. Så langt har jeg sett masser av skog, fra bussvinduet, fra taxi-vinduet, fra hotell-vinduet og fra kontorvinduet :)
So I am here, and has been for 24 hours already. So far I have seen lots of woods, from the bus window, the taxi-window, the hotel-window and the office-window :-)

Det skal visstnok være en by der ute, en forholdsvis ung by. Milton Keynes ble grunnlagt for bare 40 årsiden, og er handelssentrum for UK. Her finner du visstnok mange av de store firmaene i UK, som har dette som distribusjonssentral. Da byen ligger midt i England.
It is supposed to be a town out there, a young town. Milton Keynes was founded 40 years ago, and are a tradingsenter for the UK. You, as far as I've learned, will find a lot of the major companies in UK using this city as their distributionsentral. The town is located in the middle of England.

Men alt dette blir forklart meg, jeg har jobbet i hele dag og nå er kvelden på hell. Jeg får med andre ord ikke sett byen denne gangen. Middagen ble fortært i lobby-baren før jeg igjen gikk opp å satte meg foran PC, men nå er det snart slutt. Jeg må ta en pause nå, og slappe av litt før siste arbeidsdag før ferien.
But all of this are just explained to me. I have been working all day/night and now the night is closing in. This means I won't be able to to see the town this time. My dinner was consumed in the lobbby-bar before I went upstairs and sat in front of the computer again, but not I've come to an end. I need a break, and relax a bit before the final working day before vacation.

Jeg trenger virkelig ferie nå..... I really need my vacation now.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar