onsdag 8. juli 2009

Flyplass / Ariport

Så sitter jeg på en flyplass igjen. Jeg hater egentlig flyplasser! Problemet er bare at jeg elsker å komme meg rundt og se andre plasser. Om det hadde vært en annen og minst like rask måte å komme seg fra A til B på hadde jeg kastet meg over muligheten med en gang :-)
I am at an airport again. I hate Airports! The problem is that I love to get around and see new places. And if there were another and at least as quick way of getting from A to b, I would jump at the possibility.

Innenfor rimelighetens grenser selvsagt. Within reason of course.

Denne gangen sitter jeg på Gardermoen flyplass, Norges hovedflyplass. Sitter ved vinduet på en av pubbene og tar en pils mens jeg blogger. Ser ut av vinduet og ser at hovedstadsområdet ikke viser seg fra sin beste side i dag. Regnet høljer ned og jeg er glad det ikke er her jeg skal være de neste par dagene.
This time I am at Gardermoen, Norways main airport. I am sitting by the window in one of the many pubs here, and are drinking a beer while I am blogging. Loooking out of the window I see that the capitol area of Norway is not showing it's best side today. The rain is pouring down, and I am happy this is not my destination for the next couple of days.

Orker ikke å tenke på hvor lang ventetiden hadde vært uten PC'n. Jo da, kunne lese boka mi, men nå er jeg ikke i lese modus.
Just think how long the waiting period would have been without my computer. Yes, I could have read my book, but I am not in a reading mode right now.

Det er på tide å pakke sammen og gå til gaten. Deretter fly til Heathrow, og så ta en 1,5 timers busstur til Milton Keynes.
Its about time to go to the gate. And then fly to Heathrow before a 1,5-hours busride will take me to Milton Keynes.

Jeg kommer plutselig tilbake, I'll back before you know it..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar