tirsdag 28. juli 2009

Her er skoene / Here's the shoes

Da tror jeg at jeg har funnet skoene jeg har lett etter til den nye kjolen min. Jeg fant disse på bianco.com, så da gjenstår det bare å se om de finnes i butikken.
I think I have found the shoes I have looked for that fit my new dress. I found these on Bianco.com, and now whats left is to see I find them in the shop.

Da mangler jeg bare en veske, men det har jeg ennå ikke begynt å se etter. Spørsmålet er om jeg skal ha en sølv veske også? Er redd det kan bli for mye.... Jeg finner nok den rette veska også :-)
Then I am only missing a purse, but I haven't been looking for one yet. The question is if I should have a silver purse as well, or if that is just over the top.... I will find the right purse too :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar