onsdag 28. oktober 2009

Statusoppdatering / Status update

Så gikk det et par dager igjen da, før jeg fikk skriftemål :-) Det som har skjedd siden sist er at jeg har vært på forelesning på BI i forbindelse med Prosjektledelse 2 som jeg er i gang med. Og denne gangen fikk jeg tatt meg sammen til å få laget et studentbevis. Faktisk mitt første på 42 år :-) Sikkert på tide :-)Det gir meg studentrabatter på offentlig transport samt billigere mat i kantina på skolen.
So, it has been a couple of days since my last "confession" :-) Since Sunday I have been on a lecture at BI in Drammen where I am studying Project Management 2. This time I pulled myself together and managed to get my student-card. My first one in 42 years :-) Probably about time :-) It gives me student discount on several things like public transport and cheaper food in the school cafeteria.

Jeg må undersøke litt mer hva andre ting jeg kan få rabatt på. Morsomt å være student :-)
I have to investigate what kind of discounts I can get. It's fun to be a student :-)

Etter skolen i går dro jeg inn til Oslo, hvor jeg skulle overnatte og møte gamle kolleger og samarbeidspartnere til en øl eller 2. Vi endte opp på Paddy's, Lyn Fotballklubbs hjemmepub, hvor vi pratet, ble oppdatert og tok en 3,4,5 pils. Det var kjempekoselig å møte alle igjen. Og ikke fullt så koselig å høre at den ene hadde hatt tilbakefall av kreft siden sist, men er igjen friskmeldt nå. Og jeg håper han slipper mer nå.
When school was over I left for Oslo where I would spend the night, and meet up with old colleagues and working partners for a beer or two. We ended up at Paddy's, Lyn Fotball clubs home pub, where we talked, got updated and had 3,4,5 beers. It was really nice to meet them all again. And not quite so nice to hear that one of them had a relapse of his cancer since I saw him the last time. He is well now, and I hope he stays that way.

I dag hadde jeg litt fri, og tok det med ro. Jeg dro til Gardermoen i 12-tiden og brukte noen timer der til å jobbe litt, spise en matbit og noe mindre shopping før jeg hoppet på flyet til Zurich. Jeg har sjekket inn på hotellrommet i en liten landsby som heter Adliswil, og akkurat nå sitter jeg hos en kunde i Ruschlikon og venter på at alle skal komme.
Today I had some time off and had a slow start. I left for Gardermoen Airport at 12, and spent a few hours there working, eating and just a little shopping before I entered the plane for Zurich. I have checked in the hotel in a small village called Adliswil, and rright now I am at a customer in Rüschlikon and are waiting for everyone else.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar