mandag 12. oktober 2009

Julepynt / Christmas ornaments

Jo da, jeg vet det er bare Oktober, og normalt løper jeg det jeg kan når jeg ser juledekorasjoner i Oktober, men denne gangen var det noe som fattet min interesse, og jeg kunne bare ikke stå for disse fantastiske juletre-"kulene".
Yes I know, it is only October, and normally I run like "h***" when I see christmas decoration in October, but this time something attract my attention, and I just could not help my self when I say this fantastic christmas-ornaments.

Som en hver kvinne vil ordet sko, et hvert bilde av sko og ikke minst konkretisteringen av sko, vekke min interesse. Og når jeg passerte juleavdelingen hos Rusta i Östersund, gjorde jeg som jeg normalt gjør, snudde meg vekk i avsky. Men som om ukjente krefter drev meg i motsatt retning, fattet min indre Askepott en umiddelbar interesse for glass-skoene som lå i en hylle for seg selv.
As for every women, the word shoe, every picture of a shoe and last but not least the concretisation of a shoe, will awaken my interest. And when I passed the christmas department at Rusta in Östersund, I did as I normally does, turned away with disgust, but my inner Cinderella immediately become aware of the glass-shoes that was in a shelf by them self.

Uten kontroll over meg selv rasket jeg med meg en av hvert eksemplar, og som en ekstra bonus tok jeg også med kofferten. Det er ingen tvil om at disse skal ha en hedersplass på juletreet i år.
With no controll over myself, I grabbed one of each and as an extra bonus I also took the suitcase. There is no doubt on what should have a special place on my chritsmastree this year.

Nå skal det sies at jeg hvert år kjøper i hvertfall EN ekstra ting til juletreet, men i år ble det altså 6 :-) It should be said that I every year by at least ONE new item for my christmastree, this year it was 6 :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar