torsdag 29. oktober 2009

November og bursdager/Birthdays


Snart november. Bursdagsmåneden. Da ALLE har bursdag. Bestemor, Mille, Trond, Melissa, jeg, Pappa, Monika, Emilie, Michael og sikkert også mange flere jeg kjenner.
Soon November. The birthdaymonth. When EVERYONE has their birthdays. My grandmother, Mille, Trond, Melissa, me, My dad, Monika, Emilie, Michael and probably a lot more of the people I know.

I tillegg til å være en travel bursdagsmåned, så er det en travel måned også på jobb. Skal et par ganger på skolen, mest sannsynlig besøke et par kunder, vi skal ut med en ny release, som betyr mange dager med testing, og alt dette i tillegg til daglig drift med alle de andre kundene.
In addition to being a busy birthdaymonth, it is also a busy work-month. A couple of times to school, probably a couple of customers, a new release that means a lot of testing, and all this in additon to the normal every day work with our customers.

Så skal jeg være med på 70/80-tallsfest i Trondheim. Det gleder jeg med veldig til :-) Ellers blir det lite aktivitet på den personlige fronten.
And I will attend a 70/80's party in Trondheim. I am really looking forward to this :-) Besides that it will not be a lot of personal activities in November.

Når det gjelder min egen bursdag, så kommer denne alltid med noen krav. Mine nærmeste begynner å spørre om hva jeg ønsker meg til bursdagen min. Jeg kan alltids si snilt barn, men egentlig så har jeg jo det. Og hva med en romantisk mann, men der har jeg lært at det ikke finnes håp i min verden. Jeg kan ønske meg noen kilo lettere, men alle vet at det er d
et kun hard arbeid som gjelder. Så når jeg tenker på det, så er alt jeg ønsker egentlig ikke oppnåelig som bursdagsgaver.
When it comes to my own birthday, the day always arrive with some demands. The people closest to me are starting to ask what I want for my birthday. I can always say "nice children", but I really do have a nice child. And what about a romatic man, well I ahve learned that something like that does not exist in my world. I can wish for a few kilo's off, but we all know that this requires hard work. So, as In think of it, what I really want is not reachable as birthdaypresents.

Derfor må jeg tenke litt mere materialistisk, og det bruker normalt ikke å være noe problem. Jeg har et velutviklet shopping gen, og det er vel kanskje årsaken til at det er vanskelig å si hva jeg ønsker meg. Jeg kjøper alt selv!!!!
Therefore I have to think a bit more materialistic, and thats normally not a problem. I have a well developed shopping gene, and that is probably why it is so difficult. I usually buy what I want myself!!!
Jeg trenger en ny privat bærbar PC. Den gamle har avgått ved døden. Men slikt er altfor kostbart å ønske seg. Men en liten søt 10" med 160GB HD og 1GBRAM, en rask prosessor og ikke minst 6 timers batteri hadde ikke vært å forrakte. Asus Eeee tror jeg den heter. Og så kommer den i så mange stilige farger.
I need a new personal laptop. The old one has died a quiet death. But things like that are too expensive to wish for. But a cute litte 10" with 160GB HD and 1GBRAM, a speedy processor and 6 hours batterycapasity wouldn't be bad. Asus Eeee I believe it is called. And it comes in a lot of nice colors.

Denne for eksempel hadde ikke vært å forrakte :-) I wouldn't say no to this one :-) Asus EeeS101H
Men jeg må nok kjøpe denne selv, og det er kanskje også å foretrekke, da man ikke alltid får akkurat det man ønsker når det gjelder ting som kan spesifiseres på 50 forskjellige måter.
But I guess I have to buy this one myself, and it is probably for the best, because you hardly ever get the specification you you want among the 50 you can select between.

Når jeg kommer på noen realistiske ønsker, så skal jeg nok legge de ut :-)
When I find some realistic wishes, I will post them here :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar