mandag 19. oktober 2009

Reise / Travel

Jeg våknet i Trondheim kl. 4 i morges. Landet med fly på Gardemoen kl. 7 hvor jeg gikk rett på flytoget, var i Drammen klokka 8, hvor jeg satt på skolebenken til 15, før jeg satte kurse nok en gang med tog, for Tønsberg. Kan vel trygt si at jeg har beveget med rundt omkring i dag.
I woke up in Trondheim at 4am this morning. Landed by plane in Gardermoen at 7, where I boarded the Airport Express Train. I arrived Drammen at 8, where I was studying until 15 when I boarded another train and went to Tønsberg.

Gamle Bybro - Trondheim / The Old Town Bridge - Trondheim

Gardermoen Airport Oslo

BI - Papirbredden Drammen (where I go to school)

Tønsberg Brygge - Tønsberg Pier

Skole/School
Vi har nå kommet ca. halvveis i studiet for PL2. Dette studiet avsluttes med en skriftlig eksamen den 14. desember. Deretter skal et refleksjonsnotat leveres den 15. desember. Og for å lage litt mere stress, så starter jeg på PL3 den 16. november. Dvs. 1 måned før jeg er ferdig på PL2. Men det går nok bra :-)
We are now half way done with PL2. This study ends with a written exam the 14th. of December. Then a relextion paper is due the 15th. of December. And to create just a little bit more stress, I will start PL3 the 16th. november, one month before I finish PL2. It will be OK though :-)

Arbeid/Work
I morgen skal jeg bruke dagen hos en kunde for å definere krav og ønsker til ny funksjonalitet. Slikt arbeid er både utfordrende og veldig givende. Her får jeg virkelig utfordret min kreativitet. Skal også designe skjermbildene som skal følge denne funksjonaliteten. Det er for lite slikt arbeid :-)
Tomorrow I will spend the day with a customer to define demands and requests for new functionality. This kind of work is both challenging and giving. I get to challenge my creativity. I will also design the windows for this functionality. It's not enough of this kind of work :-)

Klokken 4 i morgen ettermiddag setter jeg kursen hjemover, først 2 timer togtur, deretter 1 time flytur. Og litt tid på flyplassen selvsagt. Regner med å være hjemme ca. kl. 9 i morgen kveld.
At 4 pm. tomorrow afternoon I will head home again. First 2 hours by traing, then 1 hour of flight. And of course some time at the airport. I guess I will be home at 9pm. tomorrow.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar