onsdag 6. mai 2009

Tommy's rom /Room

Var på Ikea i går, og selv om jeg normalt synes det er morsomt å gå rundt på Ikea for å få inspirasjon, var jeg denne gangen på et oppdrag.

I went to Ikea yesterday, and even though I ususally think its fun to walk around out there to get some inspiration, this time I was on a mission.

Jeg hadde nemlig bestemt med for å ta en titt på rommet til Tommy, og kanskje rydde og vaske litt der til han kom hjem neste gang. Men innså straks at dette ikke var en times oppryddingsjobb.

I have decided to have a look at Tommy's room, and maybe clean up and do some easy washing in there, before he comes home next time. But i realized quite quickly that this was not just an hour of work.

Det var utstrakt behov for sortering, kasting, vasking og rydding. Og derfor - IKEA.

Jeg kjøpte bl.a. bokhylle, skohylle, hatthylle, bokser, puter, sengeteppe og nye gardiner

I bought among other things, bookshelf, shoe rack, hat/coat rack, boxes, pillows, bed spread and curtains.

Her er et utvalg/This is a selection:

Som dere kanskje forstår, så ble det en ikke fullt så liten "makeover" :-) Og jeg ble ikke ferdig i går, men det blir jeg kanskje i dag. Må også male litt, men ikke så mye. Skal se om jeg får lagt ut bilder etterhvert.

As you understand, it ended up beeing a not so very small "makeover":-) And I was not finished last night, but I might be today. I also have to paint a little, but not a lot. I will try to add pictures when I am done.

Og det beste med det hele, det kostet bare ca. 1.000 NOK, da er det greit å gjøre en innsats.

And the best thing, everything did not cost more than 100£ or 110€, then i think it is OK to do an effort.

Jeg "jobber" også med bilen min for tiden. Har nettopp hatt stor service med skifte av registerreim og vannpumpe, i dag skal jeg legge på 4 helt nye Nokian sommerdekk, og mandag skal frontruten skiftes etter sprekker og steinsprut.

I also "work" with my car at the moment. I've just had a major service, with change of a few parts in the engine (normal around 90.000 km) and today I am going to put 4 brand new Nokian summer tires on my car. On monday my front window is going to be changed, because of cracks and damages made by stone splashes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar