fredag 8. mai 2009

Så er det endelig helg igjen. Uka har vært aktiv og det har vært mye å gjøre, også privat. Jeg har brukt et par kvelder på rommet til Tommy, som dere allerede vet.
Jeg har brukt noe tid på å få sortert og ryddet i mine "jente-ting" på badet. Det vil si at jeg har kastet gammel kosmetikk, kremer og neglelakker, og sortert litt i alt rotet. Nå kan jeg se hva jeg faktisk har igjen :-)

It is finally weekend again. It has been an active week, a lot to do, also in my spare time. I have used a couple of days to do Tommys room, as you already know.

I have spent some time to sort out and clean out in my "girly" stuff in the bathroom. This means i have thrown away old cosmetics, lotions and creams, and nailpolish, and sorted the mess a bit. Now I can see what I actually have again :-)

I dag kommer Bjørn hjem. Han har vært borte siden søndag, og setter nå igjen lastebilen i Tromsø, og flyr hjem i helgen. Eller, han kommer hjem i dag, i morgen skal vi plukke opp svigermor på flyplassen og kjøre henne over til Sverige, hvor hun skal være i en uke sammen med sin kjæreste.

Today Bjørn is comming home. HE's been gone since sunday, and today he's leaving his Truck in Tromsø, and flies home for the weekend. Or, he comes home today, and tomorrow we are going to pick up my mother in law at the airport and take her over to Sweden, where she will stay for a week together with her boyfriend.

Dette er området hvor huset vårt i Sverige er lokalisert. Bygda heter Kaxås og huset vårt ligger oppe ved viken i det venstre bildet.
This is the area where our house in Sweden i located. The villiage is called Kaxås and our house is located close to the bay far away on the left picture.



Og dette er utsikten fra huset / And this is the view from our house



Her kan jeg virkelig slappe av og nye tilværelsen. Men denne gangen blir det max. en overnatting fra lørdag til søndag. Og helt sikkert ikke den roen jeg normalt føler der. Nettopp fordi svigermor og John skal være med.

Here I can relax and enjoy the existence. But this time it will be maximum one night, from saturday to sunday. And for sure not the quietness I normally feel when I am there. Because my mother in law and John is going to be there as well.
Uansett - det blir godt med helg, og at Bjørn kommer hjem.

No matter what - I am looking forward to the weekend, and that Bjørn is comming home.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar