torsdag 21. mai 2009

Sleep and weekends


Enda en fridag i Mai, og som vanlig våkner jeg rå-tidlig. Skulle ønske jeg kunne sove litt lengre når jeg har fri. Men det er ut til at det kan bli en forholdsvis fin dag.
Another day off in May, and as usual, I wake up in the break of dawn: I wish I could sleep in a bit longer on when I am off. But it looks like it is going to be a resonable good day.

Egentlig er det ganske irriterende å ikke kunne sove lenge. Selv om jeg har vært på fest og ikke havner i seng før tidlig morgen, så våkner jeg før 9am. Det gjelder også hvis jeg legger meg veldig sent. Hva skal en stakkar gjør for å kunne sove litt lengre??? Ikke har jeg små barn som vekker meg heller.
It is really annoying that I cannot sleep in. Even when I have been out partying until early morning, I wake up before 9am. The same goes if i go to bed really late. What should a poor "girl" do to be able to sleep in now and then??? I can not blame the small kids eighter, I don't ave one.

Bjørn dro til Sverige i morges for å fiske et par dager. Han kommer hjem igjen på lørdag. Selv har jeg ingen store planer i dag, men jeg skal på konserter i morgen og på lørdag. Se concert-tag i bloggen for å lese mere om disse.
Bjørn left for Sweden this morning to fish for a couple of days. he'll be back on saturday. I do not have any big plans for toda, but I am going to concerts tomorrow and on saturday. Look in the concert-tag to read more about this.

Det blir antageligvis en stor fest på fredag og en litt mindre en på lørdag, begge kvelder sammen med Astrid. Astrid kjørte faktisk 1150 km for å komme hjem til konsertene. Det må man kalle dedikasjon til musikk :-)
It will most likely be a big party on friday, and a smaller one on sunday, both nights with Astrid. Astrid actually drove 1150 om. to get to this concerts. Thats what you call dedication to music.

Ha en fin friday folkens. Have a great day off folks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar