fredag 5. juni 2009

TV

Så har jeg solgt den gamle TV'n min og kjøpt meg en ny 42" HD Plasma TV fra LG med masse finesser og 100Hz. Enda en gadget for meg.
I have sld my old TV and bought a new 42" HD Plasma TV from LG with a lot of functions and 100Hz. Another gadget for me :-)

Bjørn hjalp meg å få den på veggen, så stakk han i elva. Montering og oppkobling og instillinger og sånn, det gidder han bare ikke. Men det er greit det. JEG har ikke noen problemer med det jeg :-)
Bjørn helped me to hang it on the wall, but then he skipped and left for the river. Asembling, connections, settings and stuff like that, he just can't handle it. But that is OK. I do not have any problems with it :-)
Nå kal jeg bruke resten av kvelden på å finne ut av den(tar sikkert ikke lang tid) og så skal jeg bare nyte gode TV-bilder etter det.
Now I will spend the rest of the evening to figure this thing out (shouldn't take long) and then I will enjoy greate TV-images.
Ha en fin kveld/ Have a great night.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar