onsdag 24. juni 2009

Endelig / Finally

Endelig kom sommeren til Trøndelag, 22 grader og sola skinnende og varm på himmelen. Og endelig føler jeg at sommeren er her. Og som vanlig her i Midt-Norge må man nyte den mens den er her, for den kan være veldig kortvarig.
Finally the summer arrived to Trøndelag. 22 degrees and with the sun hanging hot on the sky.
And finally i feel that the summer is here. As usual in the middle of Norway, you have to enjoy it while you can, because it might be very short.



Men nå er det meldt bra vær i en uke, og da gjelder det å nyte den. Blir en del jobbing fram til helgen, men deretter kan jeg bare nyte. Bjørn har en fiskekompis på besøk fram til søndag, hvor den ene erstattes av en annen, og de blir vel mest mulig i elva. Det betyr at jeg kan kose meg med sola alene i hagen min det meste av tiden :-)
But now the forecast says good weather for a week, and I am going to enjoy it. I will work a lot during the day and afternoon up until the weekend, but then I can just enjoy the weather. Bjørn's got a fishingbuddy visiting up until sunday, and from sunday another one is commng. I guess they will spend most of their time in the river. This means I can enjoy the sun in my garden by my self most of the time :-)


Og kanskje også klare å komme meg forbi de første 20 sidene i Don Quijote, må innrømme at jeg har litt lesesperre på den boka, men jeg gir ikke opp :)
And maybe i can manage to get passed thefirst 20 pages of Don Quijote, I have to admin that I have readers blockage on this bok, but I am not giving up :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar