tirsdag 30. juni 2009

Stockholm

Da har jeg kommet til Stockholm og første arbeidsdag er over. Var oppe klokka 4 i morges for å rekke flyet som gikk rundt 6. Det var skikkelig tungt å våkne, og jeg er ennå ikke helt våken. Her i Stockholm er det over 30 grader i dag, men heldigvis avkjølt på kontorene. Men litt surt å sitte inne.

I have arrived in Stockholm, and the first workday is done. I was up at 4am this morning to make sure I was on the plane by time, around 6. It was really hard to wake up today and I am still not quite awake. Here in Stockholm there are 30 degrees to day but luckily the office was chilled. But it is kind of bad, working inside.



Akkurat nå er jeg på hotellet og har arbeidet litt til. Skal bare oppdatere litt i bloggen min nå, før jeg skal ut å spise sammen med en av representantene for kunden min. I morgen skal hele gjenge ut å spise sammen. Det blir helt sikkert koselig. Det er en trivelig gjeng :-)

Right now I am at the hotel, and I have been working a little bit more. Now I am just to update my blog before I am going out with one representative of my customer to have something to eat. Tomorrow all of us are going out together. I am sure it will be nice, it is a great crew :-)

Har litt dårlig samvittighet for katten som er hjemme alene, selv om jeg vet at den blir matet. Men hun får jo ikke noe kos jo :-(
I have a bad conscience for our cat, thats home alone. Even though I know she's beeing fed. She's not getting any petting :-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar