mandag 8. juni 2009

Dagens sko /Todays shoes

I dag har jeg shoppet, og ulikt meg så har jeg faktisk shoppet lave sko, og også billige :-) Jeg har vært på Din sko, og kjøpt sko som er mere egnet til å gå mye i, enn de høye hæler jeg normalt bekler mine ben med.
Today I have been shopping, and unlike anything else I have shopped f
or flat shoes, and cheap shoes :-) I ha
ve been at Din Sko. and bought shoes that are more suitable to walk a lot in, than the high heels i normally dress my feets in.

Jeg tenkte å kjøpe meg et par billige Ballerina-sko og endte opp med et par som er meget behagelige og myke på bena. Og til en meget fordelaktig pris.
I planned to buy a pair of cheap Ballerina-shoes, and I ended up with a pair that are very comfortable and soft on my feet. And with a very affordabe price.



Etter at jeg hadde prøvd og funnet disse skoene, så jeg også et par Gladiatorsandaler, som jeg også måtte prøve. Det burde ikek komme som en overraskelse, men selvsagt endte jeg opp med disse også :-)
When I was finished trying on these shoes, I saw a pair of Gladiator-sandals, that I of course had to try on. I should come as no suprise - I bought them as well :-)

Nå burde jeg være velskodd for en jentetur til Oslo. Now I should be well-shoed for a girly trip to Oslo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar