søndag 8. november 2009

Englevakt på farsdagen / Angel shift on Fathersday

Først av alt - til alle fedre der ute: I dag er det deres dag. Gratulerer med farsdagen!!!
First of all - for all fathers out there: Today it is your day. Happy Fathersday!!!!

Ei ny søndagsvakt er over i Vår Frue Kirke, rolig i starten og mere hektisk mit slutten av vakta. Men mange forskjellige typer og koselige mennesker. Både de jeg er vakt sammen med og ikke minst brukerne. Så mange forskjellige skjebner. Jeg fikk en stor god klem fra flere enn èn i dag :-)
Another sunday-shift is over at the Church. A quiet start and a bit more hectic at the end. But again, a lot of different characters and nice people. Both my fellow shift-members and our visitors. So many different destiny's. I got a good big hug from more than one today :-)

I dag fikk vi også besøk av flere fra Trysil som var på Trondheimsbesøk for å gå på teater. De likte så godt Åpen Kirke-prosjektet, at de kom tilbake og ble hos oss til bussen skulle returnere til Trysil.
Today we got visitors from Trysil that were in Trondheim to visit the theater. They liked the Open Church-project so much that they came baclk and sat with us until the us left.

I dag som sist gang jeg var der, var det engelsk gudstjeneste og masse folk på slutten.
Today, as the last time I was there, the shift ended with an english service.

Nå skal jeg lese litt skolearbeid, deretter pakke kofferten før jeg i ettermiddag setter kursen for Sandefjord, hvor jeg skal besøke en kunde i morgen tidlig klokka 8. Deretter er det Drammen på tirsdag før jeg igjen setter kursen hjemover.
Now it is time to study, and then pack my suitcase again, because tonight I am flying to Sandefjord, where I will visit a client at 8am tomorrow. After that I will head for Drammen on tuesday and home again on tuesday evening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar