lørdag 5. september 2009

Lørdag / Saturday

Når jeg endelig fikk sykkelen hjem og gledet meg til å få kjøre masse, så har ikke akkurat værgudene vært med meg. I hele går høljet det ned, og når jeg våknet i dag tidlig høljet det ned.
When I finally got the bike home, and was looking forward to riding a lot, the weather gods has not been nice at all. Yesterday the rain poured down all day, and when I woke up this morning it was still pouring down.

Det har kanskje vært like så greit, jeg har fremdeles en kraftig forkjølelse, hosting og nysing og med en rennende nese. Dette pådro jeg meg etter festivalen forrige helg. Må innrømme at jeg synes det er nok nå.
I might have been just as good, I still have a cold, coughing and sneezing and with a running nose. I got this after the festival last weekend, and I have to admit I think it is enough now.

Uansett, det ble litt oppholdsvær litt utpå dagen og jeg kom meg ut på en liten kjøretur. Tør ikke kjøre så lenge i den temperaturen som er ute nå, om jeg skal ha håp om å bli frisk til over helgen. Men det var deilig å kjøre litt igjen :-)
Anyway, there was a dry spell during the day and I went for a short ride. I dont dare to ride too long in this temperature if I should have a remotely change to get well by monday. But it felt great to ride again.

Jeg må huske på at morotsykllister hilser på hverandre. Jeg ser andre hilse på meg og glemmer ofte å hilse tilbake :-) Jeg lover å bli flinkere.
I have to remember that bikers greet eachother. I see others greet me, but I often forget to return the gesture. :-) I promise to get better.

Tommy har kommet hjem på perm i helgen, men han er ikke i "snakkemodus" denne gangen. Det varierer sterkt fra gang til gang. Noen ganger snakker han masse og har behov for mye familiekontakt, andre ganger så føler jeg at vi bare er et nødvendig onde. Men slik er det vel med alle "barn" :-) Han har vist seg svært så lite interessert i at jeg har kjøpt meg motorsykkel, men han har da sett på den, men det er alt.....
Tommy is home for the weekend, but he is not in a chat-mode this time. It varies widely from time to tome. Sometimes he talkes a lot and want to have a lot of family time, other times I feel like we are just something that is neccessary. But I guess it is like this with all "children" :-) He's hardly shown any interest in my motorbike, be he has seen it, thats it......

Vel, i kveld blir det taco-wrap - etter ønske fra poden, før han setter kursen for "by'n" for å feste.
Well, tonight there is time for taco-wraps - a request from the "kid". before he hits the city to party.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar