lørdag 26. september 2009

Endelig spa-ferie / Finally Spa-vacation

Da er tiden kommet, og kofferten er ferdig pakket og i morgen tidlig setter jeg av sted. Da reiser jeg først til Oslo, et par timers venting i Oslo, før siste flyreise tar meg til Tallinn. Der skal jeg møte Hanne på flyplassen før vi setter kursen for Kalev Spa Hotel rett ved gamlebyen.
Finally the time has arrived, my suitcase is packed and tomorrow morning I am off. First I am flying to Oslo, and after 2 hours waiting, the last plane will take me directly to Tallinn. There I will meet Hanne at the airport before we go straight to Kalev Spa Hotel, right next to the Old town.


Der skal vi være en uke og bare tenkte på oss selv og nyte å bli stelt litt med. I pakken vi har kjøpt inngår følgende: Alle måltider, Morgenkåpe/tøfler, 11 behandlinger og fri adgang til basseng og alle fasiliteter tilknyttet dette.
We will be there for 7 days, and only think about ourself, and enjoy some pampering. In the package we have purchased the following is included: All meals, Robe/slippers, 11 treatments and free access to the pool-area with all its facilities.
I tillegg til behandlinger og god mat, skal vi selvsagt kose oss med shopping, øl, vin, Champagne, og alt det som vi damer liker så godt.
In addition to treatments and good food, we will enjoy shopping, beers, wine, champagne and all the other stuff we women like so much.

Jeg må vel si at jeg ser virkelig fram til dette. Jeg skal holde dere oppdatert.
I have to say that I am really looking forward to this. I'll keep you posted

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar