onsdag 20. oktober 2010

Vinter allerede?? / Already winter??

I dag 20. oktober kom vinteren. 12 dager senere enn i fjor, men likefullt alltfor tidlig. Det har snødd av og på i hele dag, men solgløtt innimellom, men først og fremst snø.
Today, 20th of October the winter arrived. 12 days later than last year, but still way to early. Ig has been snowing on and off all day, with the sun peeking out a few time, but most of all snow.
Jeg kom meg selvsagt ikke på jobb i dag. Prøvde å dra ut, og kom et stykke, men så sto trafikke dønn fast, og det gjorde jeg også. Jeg snek meg hjem igjen og tok hjemmekontor i dag.
Of course I wasn't able to drive to work today. I tried, and was able to get a short distance, before the traffic ws blocked and I couldn't move forward. I sneaked back and worked from home the rest of the day.
I kveld har jeg fått lagt om til vinterdekk, så nå kan snøen bare blir liggende. Nå stopper ikke jeg. Men for å være helt ærlig, så ser jeg helst at den forsvinner umiddelbart og lar oss ha høst enda litt lengre.
Tonight i put my winter-tires on, so the snow can keep comming. Nothings gonna stop me now. But to be quite honest, I'd rather see it dissapear right away, and let me anjoy the autumn a bit longer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar