tirsdag 12. oktober 2010

Rockering/Hula Hoop

Jeg har kjøpt nok et treningsapparat der hjemme, med håp om at jeg nå skal trene litt mere. Denne gangen har jeg hentet inspirasjon fra barndommen og gått til innkjøp av en Rockering.
I have bought another equipment for training at home, with a hope that I will work out a little more. This time I found my inspiration in my childhood games, and purchased a Hula Hoop.

Fra før har vi både tredemølle, romaskin og Ellipse,samt vekter og strikk og Pilatesball og det som er. Og det er nok tredemøllen og Ellipsen som har vært mest brukt jevnlig.
We already have a treadmill, rowing machine, an Ellipse and weights, rubberband, Pilates-ball and more, and I guess the treadmill and the Ellipse is more used that all the others.

Og nå har jeg alstå en rockering også. Se her for en demonstrasjon jeg fant på Youtube. Nå skal jeg blir så fin atte :)
And now I have a Hula Hoop to. See here for a demo I found on Youtube. I am going to be soooo fine :-)

Og det er jo ikke bare meg som har funnet ut at dette kanskje kan være morsomt. Her er et knippe artikler om Rockeringer..
I am not the only one what find that this might be fiun. Here are some article about Hula Hoops.
Den er smertefull, men de sier det går over, så nå skal det rockes i vei.
It is painful, but they say it will pass, so now its time to Hula Hoop.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar