torsdag 28. oktober 2010

Klar til Oktober Rock /Ready for Oktober Rock

NAZARETH - refreshes old memories!!

Da står årets siste festival for døra, denne gangen i Orkanger, ca. 50 kilometer sør for Trondheim, og hovedattraksjonen er nok en gang en av de gamle rockerne fra 70/80-tallet. Jeg gleder meg veldig til å høre alle de gamle slagerne
The last festival this year is comming up, this time in Orkanger, about 50 kilometers south of Trondheim, and the main attraction is again one of the big rockbands from the 70/80's. I really am looking forward to hear all the good old hits.
Dette er en festival og derfor er det en del andre band også.
As I said, it is a festival, and therefore the are some other band as well.

Bandet Session - helt ukjent for meg, men jeg hører gjerne nye band også jeg, så lenge det er i den rette sjangeren. Her er
The band Session - completely unknown to me, but I don't mind new bands, as long as it is the right genre.

Bänzin - også ukjent for meg. Men youtube har det meste: On your knees
Bänzin - also unknown to me. But youtube has it all On your knees.

The Wall - som er et Pink Floyd tribute band.
The Wall - a Pink Floyd tribute band

Stargazer - et lokalt band på full fart framover.
Stargazer - a local band on their way up

Nazareth - et Skotsk rockeband med mange hit'er. En er denne: Let me be your leader
Nazareth - A scottish rockband with a lot of hits. One of them are: Let me be your leader

Mere info og bilder kommer etter festivalen.
More info and pics will be posted after the festival

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar