tirsdag 30. mars 2010

Desigual

Shopping i København :-) Hadde en fin gåtur igjennom København i dag, og shoppet litt her og der, og dagens funn var uten tvil en kåpe fra Desigual. Jeg har lenge hatt sansen for dette merket og har ofte sett plagg fra de på mine reiser rundt i Europa, men i dag kjøpte jeg mitt første plagg :-) Jeg må si med en gang at bildet ikke yter kåpen rettferdighet, den er enda finere i virkeligheten :-)
Shopping in Copenhagen :-) Had a nice walk around Copenhagen today, shopped a little here and there, and todays catch was without a doubt a coat from Desigual. I have, for some time now, fancied their clothes, and have seen them onmy trips around Europe, and today I bought my very first item :-) I have to say straight away that the picture is not fair to the coat. It is Even better looking in real life :-)

Så shoppet vi Bodum kanner. En presskanne for kaffe i Oransje med tilhørende porselenskopper med oransje silikon bånd til Bjørn og en Te-kanne i samme serie med Lilla farge til meg.
Then we shoppet som Bodum coffee and tea-makers. En for Coffee with Orange decorations and porcelene-mugs with orange silicone belt for Bjørn and similar tea-maker for me with matching mugs in the color Purple.
Og i tillegg til andre småting, kjøpte jeg 2 nye egg i Royal Copenhagens påske-serie. Denne gangen kjøpe jeg de 2 i midten på bildet.
And besides other small items, I bought a couple of Easter-eggs from Royal Copenhagen. This time I bought the two eggs in the middle of the picture.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar