torsdag 1. april 2010

Reebok EasyTone

Dette er dagens lille anbefaling. På en av mine mange flyturer, leste jeg en avis og kom i denne avisen over en produktbeskrivelse for Reebok EasyTone sko. Dette er sko som er designet for å stå/gå, og det som i utgangspunktet tiltalte meg var at de hadde luftputer under stortåen, tåballen og hælen, og jeg med mine fotproblemer tenkte at dette var sikkert en smart ide.
This is my recommendation of the day. On one of my flights, I read a newspaper and in this newspaper I saw a productdescription of Reebok EasyTone shoes. This is shoes designed for walkin/standing and what tempted me was that is has 3 airfilled pockets in the sole and with my problem-feets this had to be a good idea.

Som en tilleggsfunksjon, så skulle disse luftputene sørge for at man trener "kvinnelige" muskegrupper litt ekstra, dvs. ben og rumpe-muskler.
As a extra feature, this air-pockets also should train also the "female" parts a bit extra. That is legs, thights and bums.

I Middelfart lusket jeg inn på en sportforretning og her hadde de denne ny-utviklede skoen, jeg prøvde, likte og kjøpte :-) I de siste dagene har jeg brukt disse skoene mye, hver gang jeg har vært ute å gått. Og vet dere damer - disse virker?? For det første, de er helt fantastiske til mine problem-føtter, men jeg er altså gangsperr i lår og rompe. Musklene FÅR mere mosjon av disse skoene :-)
In Middelfart I walked into a sportshop where they had the shoe with this new technology, I tried, I liked, I bought :-) FOr the last couple of day I have been using these shoes a lot, everytime I have been out walking, and guess what ladies - they work?? First - they are wonderful for my feets, but I have muscles-pain in my legs and in my butt. The muscles DO get more exsercise by using these shoes :-)

Jeg skal kjøpe et par til som jeg skal bruke som tøfler på jobb (innesko). Det er lenge siden jeg har hatt så lite vondt i mine ben, når jeg går/står mye.
I will buy another pair that I will use at work (inside-shoes). I cant remember the last time my feet felt so good after walking/standing a lot.

Reebok - Klikk på linken for hjemmesiden. Click on the link to get to the homepage
Her er en oversikt over de som finnes - er litt usikker på om man kan få alle i Norge, men prøv :-) (NB! Trykk på Technology og velg EasyTone)
This page shows the available models - I am not sure if you could get all of them in Norway, but try :-) (PS! Press the link Technology and select EasyTone)

LØP til nærmeste butikk OG KJØP!!! RUN to the nearest store and BUY!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar