søndag 7. mars 2010

Zurich

Så er jeg framme i Zurich, hvor jeg skal være til og med onsdag. Her skal jeg besøke 2 kunder, så er dagene dekket. Ettermiddager og kvelder har jeg lyst til å bruke på å utforske byen, men vi får se hvor mye tid jeg får. Jeg må vel jobbe litt om kveldene også for å ta etter for de kundehenvendelsene jeg får fra andre kunder i løpet av dagen.
Well I have arrived Zurich, where I will stay till Wednesday. I will visit 2 customer, so my daytimes are coveres. The afternoons and evenings I would like to explore Zurich, but I am afraid that other customer requests will occupied some of my time.

Jeg har vært her et par ganger før, og kun to ganger har jeg hatt litt tid til å se meg omkring men da i meget begrenset omfang. Håper det lar seg gjøre å få litt mere nå.
I have been here a couple of times before and just 2 afternoons I have been in the city and looked around a bit, but in a very limited time. I Hope I can get more time now.

På fredag inviet vi baren i våre nye lokaler (jobb), og den fungerte fint den. Jeg fungerte som bartender - men uten kravet om å drikke på jobb. (i dobbel forstand) :-) Vi hadde musikkquiz hvor laget jeg var på knuste de andre :-) Det er mye fokus på musikk på min arbeidsplass, masse musikkinteresserte folk, og jeg fikk presentert et par nye band som jeg falt helt for.
On friday we had an official bar-opening in our new facilities (at work) and the bar worked fine. I temped as a bartender - without the "no drinking at werk"-policy (in double sense). We had a music quiz and the team I attended crushed the others :-) There is a lot of focus on music where I work. A lot of music-interested people, and I was presented for a couple of new bands that I really liked.

Spesielt den ene, Joe Bonamassa. Fikk høre en cover av Stop med Sam Brown som var helt fantastisk, trykk på linken nedenfor så får du høre. På flyturen ned hit hørte jeg på mere musikk av denne mannen og det var perfekt flymusikk for meg, lukket øynene og bare nøt. Anbefaler dere alle å sjekke denne musikken. Blues/bluesrock på sitt beste. Og han har en stemme som virkelig er deilig å høre på.
Especially one of then, Joe Bonamassa. A cover of Stop by Sam Brown was played and it was amazing, click on the link below to listen. On the plane over here I listen to more music of this man and it was perfect airplane musik, I just closed my eyes and enjoyed. I reccomend you all to check out this man. Blues/bluesrock at its best. And the voice is really enjoyable.

Hør selv/Make up your own mind: Joe Bonamassa - Stop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar