mandag 22. mars 2010

Denne uka / This week

Det var utrolig deilig å være hjemme i helga. Beslutta meg for at jeg ikke skulle jobbe, bare prøve å slappe av, og så langt det var mulig var det nettopp det jeg gjorde. Men helga ble så altfor kort. Hjem rundt midnatt fredag, og ut igjen før klokka 5 i dag tidlig.
It was amazing to be home this weekend. I decided to not work, just try to relax, and as far as I could, I did - relax I mean. The weekend was way to short. Home around midnight on friday and off again this morning before 5 am.
Sitter nå i Drammen, nest siste forelesning på BI og i full gang med Bachelor-oppgaven. Mange spørreskjema er sendt ut, venter fremdeles på noen svar, men regner med å ha et representativt utvalg før måneden er omme. Deretter er det bare å tolke dataene og skrive 40 sider om funnene :)
I am now in Drammen, the last but one lecture and full speed ahead on my Bachelor - assignment. A lot of questionaire are sent and we are still waiting for some feedbacks, but I guess we will have a representative selection by the end of the month. Then it is just to interpret all the answers and write 40 pages about our findings :-)
Denne uka skal jeg på kontoret 2 dager, før jeg skal ha 12 dager fri fra og med torsdag ettermiddag. OG HVOR JEG SER FRAM TIL DET!!!
This week I will be at the office for 2 days before I will have 12 days off, from this thursday afternoon. AN HOW I LOOK FORWARD TO THAT!!!
Dette er da planene resten av uka/These are my plans for the rest of the week:

Tirsdag/Tuesday:
BI Drammen - hjem om ettermiddagen / Going home in the afternoon

Onsdag/Wednesday:
Kontoret/At the office
Frisøren/Hairdresser (Bjørn: Hvis du hadde lest bloggen min kunne du sagt at jeg var fin på håret uten at du egentlig ser det :-) Bjørn: If you've been reading my blog, you could tell me how good my hair looked, even if you can't see it :-))

Torsdag/Thursday:
Kontoret/At the office
Fly til København - deretter Hillerød/Fly to Copenhagen - then Hillerød

Fredag/
Friday:
50-årsdag til Lars i Middelfart /50 years birthdayparty for Lars in Middelfart

Lørdag/Saturday
50-årsdag i Middelfart Champagne brunch / 50-years birthdayparty Champagne Brunch.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar