mandag 8. mars 2010

Shopping in Zurich

Så har jeg gått gatelangs og inn og ut av butikker i Zurich, alt i gangavstnd fra mitt hotell. Ikke helt i shoppingform men noe fikk jeg da kjøpt :-) Jeg brukte mye av tiden i dag til å sondere terrenget, kan shoppe mere i morgen om jeg ønsker/orker. Det er mye fint å se, men man må være i form.
I have been walking around in Zurich today, in and out of shops mostly. Everything in walking distance from my hotel. I am not in a shoppingmood, but I was able to buy something though :-) I used most of the time today to check out whats here, and can shop tomorrow if I feel like it. There is a lot of nice things to look at but I have to feel up to it.
Så hva kjøpte jeg.... :-) Litt sveitsisk sjokolade - en liten utskeielse i slankekuren :-), Jeg kjøpte litt av det "private helt innerst" - bilder blir ikke lagt ut i bloggen!! Og til sist om jeg over en liten herlig Swarovski-butikk hvor jeg kjøpte et lite hjerte med røde krystaller til å henge på armbåndet jeg fikk av Bjørn til jul.
So what did I buy... :-) Of couse some Swiss chocolate - a small crack in my diet :-) I also bought some "privates" - no pictures will be added in the blog!! And last but not least I stumbled onto a small Swarovski-store where I bought a small heart with red crystals to hang on the charm bracelet I got from Bjørn at Christmas.
Det har vært nydelig vær i Zurich i dag, men det har vært kaldt. En kald vind jager bort all varme solen kan gi. Og nå har jeg vært her noen ganger, og det er første gang jeg ser snø her. Og de klager på at de har hatt helt ned i minus 7 grader i vinter. Pingler!!! Det er "vår" der jeg kommer fra :-)
I has been beautiful weather in Zurich today, but very cold. A cold wind chased away all the heat the sun can provide. And, though I have been here some times now, this is the first time I see snow here. The swiss complain that they've had minus 7 degrees this winter. Pussies!!! That's spring where I come from :_)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar