tirsdag 16. mars 2010

Karlskrona

Da har jeg vært i Karlskrona i snart ett døgn. På den tiden har jeg sovet, vært på jobb, gått tur, shoppet bittelitte granne, spist middag og nå slapper jeg av på sengen på hotellrommet.
I have now been in Karlskrona for almost 24 hours, and in this time I have managed to sleep, work a full day, had a walk, shopped a tiny bit, had dinner and now I am relaxing in my bed at the hotelroom.

Det har vært nydelig vær her i dag, men litt kaldt og litt sur vind, men det var godt å kjenne solen i ansiktet igjen.
It has been beautiful weather here today, a bit cold and a chilly wind, but nice to feel the sun on my face again.

Jeg var nede på havnen og så litt i dag, samt at jeg gikk litt rundt omkring i byen. Alt her i byen stenger kl. 18:00 og ca. 16:50 stakk jeg innom et kjøpesenter, mest for å varme meg litt, men så så jeg noe som fanget min oppmerksomet i et utstillingsvindu, og før jeg visste ordet av det så hadde jeg ved stengetid en handlepose med meg ut :-)
I was down at the harbour and had a look, and walked around in the city for a while. Everything here closes at 6pm and at about 5:50pm I entered a shoppingcenter to warm up a bit, and then something cought my eyes at a shop window. And before I knew it I had a shoppingbag in my hand on my way out :-)

Jeg må innrømme at jeg liker Kappahls nye linje "A folklore Tale"
I have to admit I like the new line of Kappahl "A folklore Tale"

Dette er hva jeg endte opp med/This is what I ended up with

315705
Resten av kolleksjonen er også bra, og det er ikke umulig at jeg stikker innom Kappahl der hjemme også. Her er et par eksempler til.
The rest of the collection was also very nice, not to wonder if I stop by them at home as well. Here is a couple of examples:
316026
315614
Jeg kjøpte en bluse også, men den har jeg ikke bilde av :-)
I bought a blouse as well, but I do not have a picture of that one :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar