torsdag 3. desember 2009

Skuffa / Disappointed

I dag skulle jeg ha fått den nye pc'n min. Jeg gleda meg som en unge på juleaften, sjekka sporinga og så at den var kommet til distribusjonen i Trondheim og var videresendt derifra. Så jeg tropp opp på butikken (som fungerer som postkontor) og viste glad fram pakkenummeret, bare for å få den nedslående beskjeden om at den ikke var kommet dit hen ennå. Men det er 95% sikkert at den kommer i morgen.
Today I was supposed to have received my new computer. I was like a kid on christmas morning, checked the trackingsystem on the internet and saw that it has left the distribution center in Trondheim. So I showed, happily, up at the store (which double as a postoffice as well) and showed them the package number, just to get the disheartening message that it had not arrived yet. But it is 95% sure that it will arrive tomorrow.

Så når jeg ikke skulle bruke kvelden til å sitte med min nye datamaskin, kanskje jeg fikk lest litt? Spiste Carbonara til middag, og ble plutselig så trøtt, la meg derfor ned på sofaen for å sove litt, etter 2 timer tvang jeg meg selv til å våkne. Det føltes som jeg kunne ha sovet helt til i morgen. Det ble med andre ord ikke særlig mye lesning.
So, I was evidently not sitting with my new computer, maybe I got to read some?? I had some Carbonara for dinner, and felt a bit sleepy after, so I fell down on the sofa to nap. I woke up 2 hours later, and I have to force myself to get up. Could have slept all the way through. Obviously there was no reading today.

Jeg lot chinchillaene løpe fritt et par timer, fiksa neglene og avslutter nå kvelden med Bones. Ikke værst bare det :-)
I left my chinchillas run freely for a couple of hours, fixed my nails and are now ending the evening with Bones. Not bad :-)

Avslutter i dag med å sende en tanke til Regine Stokke, som i dag tapte kampen mot kreften. Hun har gjennom hele sykdomsperioden blogget om sine opplevelser. Det var en sterk blogg. Hennes siste post var i går, i dag er hun død. Du finner bloggen her....
I end my blog today by sending a thought to Regine Stokke, that today lost her fight against cancer. She has blogged about her illnes and treathments all up until the end. It was an emotional blog. Her last personal posting was yesterday. Today she died.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar