mandag 7. desember 2009

Svineinfluensa / The Mexican flue

Så har også jeg kastet meg inn i massen over vaksinerte. Jeg har lenge vurdert om jeg skulle gjøre det, jeg har vudert det jeg har kommet over av informasjon, og hadde vel egentlig bestemt meg for å ikke ta den. Men så i dag ombestemte jeg meg plutselig. Og som alltid når jeg har bestemt meg så skal det skjer NÅ!!
So, I have join the crowd of vaccined people. I have for a long time considered if I should, and read everything I could get my hands on. And had really decided not to. Until I suddenly today, change my mind. And as always when i decide something, it must happen NOW!!

Vaksinen åpnes ikke i mitt nærområde før på torsdag, og det kunne jeg jo ikke vente på. Ringte derfor til et annet område og der fikk jeg komme inn. Så nå kan svina bare komme, jeg er klar.
The vaccine is not due in my neighbourhood until thursday, and as I said, I could not wait. I called another center in a different part of the city and I was allowed to come. Now those bastard can just try to invacde me, I am ready.

En av årsakene til at jeg tok vaksina var at jeg har så mye på tapetet nå før jul og etter jul, at jeg har ikke tid til å være syk.
One of the reasons why I changed my mind, was that I have so many plans before christmas and in january, I don't have time to get sick.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar