onsdag 29. april 2009

Snart helg / almost weekend

Onsdag, og nesten helg igjen. En dag igjen på jobb, og så er langhelga her. Skal jobbe ute i helga, få hagen fin, og gjøre uteplassen klar til vår og sommer.

Wednesday, and almost weekend again. One more day left to work, and then we have a long weekend arriving. I am working outside this weekend, going to make my garden nice, and the outdoor space ready for spring and summer.

Jeg håper bare at jeg blir frisk snart, har hatt vondt i halsen siden jeg kom hjem fra siste reise, og jeg har ikke blitt særlig mye bedre. Jeg får spise litt mere is, så kanskje det blir bra :-)

I hope I get well soon, my trouth has been aching since I got home from my last trip, and it has not been a lot better lately. I have to eat more icecream, maybe then it will be OK.

Bjørn skal ut for å gjøre rent på parkeringsplassen foran huset med høytrykkspyler. Alt må være klart for våren, og det ser så mye bedre ut, når det er rent og alt som minner om vinter er borte :-)

Bjørn is going outside to clean the parkingplace with a high pressure cleaner. Everything needs to be ready for spring, and it looks a lot more nice, when it is clean outside and everything resembling winter :-)

Thats all for now folks!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar