søndag 26. april 2009

vår /spring

Endelig!!!! så kom våren. Vel, solen har vært her en stund, men i helgen kom også temperaturen. Det har vært opp til 20 grader i helgen og jeg har fått gjort unna litt arbeid i hagen. Neste helg skal vi sette opp utestua vår. Dvs. få opp taket over verandaen og sette ut ute-møblene våre. Og gjøre klart til vår og sommer :)

Finally!!!! the spring arrived. Vel, the sun has been here for a while, but this weekend, the temperature matched. It's been up to 20 centigrades this weekend and I have been able to do some work in the gasrden. Next weekend we are going to install our summer-livingroom outside. That means, getting the roof up, over our veranda and set out our summer furniture. And make everything ready for spring/summer :)

Bilder vil bli lagt til når alt er ferdig der ute.

Picture will be added when we are finished out there.

Nå tenker jeg meg til sengs, halsen min tar livet av meg, det er smertefult å svelge og til og med å snakke. Jeg glemmer at det ikke er sommer ennå :-( Må kanskje få på meg mere klær.

Right now I am off to bed, my trouth is killing me, it is painful to swallow and even talk. I forget sometimes that it is not summer yet :-( I might have to put on a little bit more clothes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar