tirsdag 21. april 2009

Zürich

Så har jeg kommet til våren. Eller kanskje mere sommmeren. Her er det 20 grader, sol, grønt gress, blomster overalt og lukt av sommer.

Finally I have reached spring. Or maybe even summer. It is 20 centigrades, sunny, green grass, flowers everywhere and a smell of summer.

Når jeg gikk ned til vannet fant jeg en and som var mye mere farverik enn det jeg har sett før. Og bare en av den. Jeg tok noen bilder av den for å deretter søke den opp når jeg kom tilbake til hotellet. Det var en Mandarin And. Fin, ikke sant?


When I came down to the lake I saw a duck that was more colorful than I ever seen before. I took some pictures of it, to look it up on the internet when I got back to the hotel. It was a Mandarine Duck. Beautiful, isn't he?

Akkukrat nå sitter jeg på hotellrommet med vinduet på vidt gap og bare nyter lukten av sommer og ikke minst fuglesangen uten for. Har det egentlig ganske herlig.

Right now I am in my hotelroom, with the window open wide, and I am enjoying the smell of summer and not to forget the sound of singing birds. It is not a bad place to be.

Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar