onsdag 22. april 2009

Amsterdam

Eller Schiphol egentlig. Så jeg kan ikke regne med å se så mye av Amsterdams kanaler og andre severdigheter. Men, hotellet er fint :-)

Or Schiphol really. So I cannot count on seeing so much of Amsterdam's channels and other see-worthy touristattractions. But the hotell looks good :-)

Uansett, også her er det varmt i luften og skyfri blå, men det som det blåser litt mere her. Kanskje ikke så rart i og med at det ikke er noe som stopper vinden i dette landet

Anyway, It is warm, also i Amsterdam, and there is a clear blue sky. But a little bit more windy. Maybe not that strange, there is nothing to hold the wind in this country.

Jeg vet jeg skal jobbe her på dagtid i morgen og fredag, men hva som skjer på ettermiddag og kveld, ja det vet jeg ikke ennå. Vi får vente å se. Kanskje jeg må lete etter hotell, da det viser seg at mitt booking-firma har rotet med bestillingen min, slik at det ikke var noen reservasjon når jeg ankom hotellet. Jeg fikk rom, forhåpentlig i 2 dager og forhåpentlig til den prisen jeg skulle betale til mitt booking-firma.

I know i will be working here, daytime tomorrow and friday, but what happens in the afternoon and evening, well I don't know yet. Maybe I have to look for a hotel. My booking-company messed up my order, and when I arrived the hotell, there were no reservation for me. I finally got a room, and hopefully for 2 nights and for the price I agreed on with my booking-company.

I kveld skal jeg slappe av, er faktisk sliten etter en arbeidsdag i Zurich og en lang reise til hotellet i Amsterdam (5 timer)

Tonight I am going to relax, I am tired after a long working day in Zurich and a long trip to the hotell in Amsterdam (5 hours)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar