søndag 19. april 2009

Here i go again - on my own

Så starter jeg dagens blogg med en strofe fra Whitesnakes superhit ...... "Here I go again" Og denne linja beskriver min situasjon veldig bra nå. Jeg har vært "hjemme" i 4 uker nå og nytt hvert eneste minutt, men samtidig savner jeg å være på veien/vingene.

Whitesnake - Here we go again

I morgen er det på'n igjen. Jeg setter kursen mot Sveits og Zurich for å hjelpe en kunde med sluttbrukeropplæringen. Etter et par dager der, så setter jeg kursen mot Nederland og Amsterdam, hvor en kunde har bedt meg komme å være med på et arbeidsmøte. Arbeidsmøter kan være spennende :-)


So, todays blog is started by a line from Whitesnakes giant hit....."Here I go again". And this line describes my situation very well right now. I have been "home" for 4 weeks now, and enjoyed every minute of it, but at the same time i miss beeing on the road/wings.

Tomorrow "I go again". I will fly to Switzerland and Zurich to help a client do the end user-training. After a coulpe of days there i move on to The Netherlands and Amsterdam, where I client asked me to participate in a workshop. Workshops can be exiting :-)

Det vil si at jeg blir borte hele uken, og er hjemme først sent på fredag kveld. Men ingen andre reiser er fastlåst, så kanskje jeg blir hjemme noen dager/uker etterpå også :-)

This means that I will be gone the entire week, and will be home first on friday evening. But no more travels are locked so I might be home a few days/weeks after this trip as well :-)

Mere kommer/More to come

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar