lørdag 25. april 2009

Sko / Shoes

Som mine faste lesere vet, så er jeg litt opptatt av sko, og i år er det enorme mengder med fantastiske, stilige, pene, tøffe, uvanlige, rimelige og dyre sko på markedet. Jeg tror jeg må si at det er det beste sko-året på leeeenge.

As my regular readers know, I am a "bit" hung up about shoes, and this year there are enormous amounts of fantastic, stylish, pretty, tough, unusual, reasonable and expensive shoes on the market. I do belive it is the best shoe-year in a long time.

Jeg kjøpte meg et par sko i dag, hvite sommersko, av merket Roots, som jeg normal liker veldig godt. Det viste seg at de ikke passet til antrekket mitt, og jeg fikk en annen opplevelse av de hjemme, enn jeg gjorde på butikken. Det er faktisk første gang i mitt liv at jeg returnerer et par sko til butikken ;-)

I boutgh a pair of shoes today, white summershoes, brand: Roots, that I normally like very much. It turned out I didn't fit my outfit, and I had a different experience with the shoes at home, than I had at the store. It is actually the first time ever, that I am returning a pair of shoes to the shop ;-)

Jeg gjorde en feil siste gang jeg skrev om sko i min blog. Jeg viste dere alle mange herlige sko, men jeg fortalte ikke hvor dere kunne finne dem. Jeg vil rette denne feilen med en gang, og la dere vite at DETTE er hvor jeg har begynt å kjøpe sko.

Sko fra BRANDOS.no!

I did a mistake the last time I wrote about shoes in my blog. I showed you a lot of great shoes, but did not tell you where to find them. I will correct this mistake right now, and let you know that THIS is where I have started to shop my shoes now.

Shoes from BRANDOS.no!

Dette er mitt siste innkjøp / This is my last purchase
Sko fra BRANDOS.no!
Rocket Dog: Otto fra BRANDOS.no

Disse vil gå veldig godt sammen med mitt siste innkjøp fra Masai, en hvit tunica med lilla blomster.

http://www.masai.dk/

They will fit very well with my last purchase from Masai, a white tunic with purple flowers.

Her er et utvalg av klær fra Masai.dk - This is a selection of clothes from Masai.dk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar