lørdag 18. april 2009

Weekend

Det er lørdag kveld og jeg sitter hjemme og er noe redusert, ikke så ille, bare litt. Var ute med jobben i går. Det var en trivelig kveld som startet med noen vorspiel-øl på kontoret, deretter middag på Kvilhaugen Gård, før vi hadde mellom- spill hos Anders på Møllenberg før vi gikk videre ned til Solsiden og Barmuda.

Dro derfra litt utpå natta, og klarte å ta med meg jakka til noen andre :-) Skjønte det da jeg skulle låse meg inn hjemme og nøkkelen ikke passa i døra, og det var definitivt ikke min mobil som lå i lomma.

Ringte ned å fikk Arild til å ta med seg min jakke hjem.... :-)

I dag morges ringte den fremmede mobilen og jeg fikk snakket med både jakkens, mobilens, og nøklenes eier, og jeg fikk etter hvert levert jakken med innhold, samt hentet min egen.

It is saturday night, and I am sitting home, just a little bit reduced, not that much, just a little. I was out last night, with my colleagues. It was a nice evening that startet with vorspiel at the office, dinner at "Kvilhaugen" Farm, Middlespiel at Anders's place at Møllenberg, before we went down to Solsiden (The Sunny Side) and te bar "Barmuda"

I left Barmuda a bit later, and managed to grab someone else's coat. I noticed when i was about to open my front door, and the key didn't fit, and it was definately not my cellphone in the pocket.

I called down to Barmuda and talked to Arild, and asked him to take my real jacket home with him :-)

This morning the strangers cellphone called me, and I was able to talk to the coat, keys and cellphones owner, and I was soon able to deliver everything and collect my own coat.

Dagen i dag har ellers handlet om shopping, og slappe av hjemme. Har oppdaget at Masai har mye fine klær til meg :-)

Sjekk ut kolleksjonen her: http://www.masai.dk/

Jeg har deler av første og siste bilde i vårkolleksjonen :-)

The rest of the day I have been shopping, and relaxing at home. I have discovered that Masai got a lot of nice clothing for me :-)

Check their collectiong here: http://www.masai.dk/

I now own part of the first and the last picture of the spring collection:-)

Jeg skulle ha gjort en masse arbeid i hagen, men jeg regner med at det kan vente til i morgen eller neste helg.

I should have done a ton of work in my garden - but i guess i can do that tomorrow or next weekend.

Det var alt folkens / Thats all folks

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar