fredag 16. juli 2010

Venea - Italy

Jeg elsker nye steder. Jeg elsker nye lukter Jeg elsker ny mat, ny drikke. Jeg elsker å kjenne sola og varmen. Jeg elsker silkevarmt vann. Jeg elsker en god iskrem i varmen. Jeg simpelthen elsker å oppleve. og jeg elsker Italia :-) I dag startet vi dagen med frokost, deretter et par timer på stranda, mange timer i Venezia, og deretter tilbake til stranden. I går tilbakte vi kvelden her på Lido.
Har hatt et par herlige dager her og i kveld tar vi båten inn til Venezia for å spise et godt måltid og kanskje oppleve litt mere av byen.
I love new places. I live new smells. I love new food, new drinks. I love to feel the sun and heat. I love silky warm water. I love a good icecream in the heat. I simply love to experience and I love Italy :-) Today we started with breakfast, followed by a couple of hours on the beach, before we spent many hours in Venice, and then back to the beach for a couple of hours again. Yesterday we spent the entire evening here at Lido.
We've had a couple of great days here and tonight we are going back to Venice for some good food and to experience a bit more of the city.

Vi bor på et fantastisk hotell her på Lido.Et gammelt og erverdig hotell, med alle faciliteter og til en fornuftig pris. Anbefales. Se mere her...
We are staying in a fantastic hotell here at Lido. And old and fashionable hotel, with all facilities and to a comfortable price. See more her.

Noen bilder fra de siste par dagene. Some pictures from the last couple of days.




Piazza st. Marco

Bjørn på båten inn til byen.
Bjørn on the boat into the city.
Venezia fra sjøsiden.
Venice from a sea view

Så var vi på ferja som skulle ta oss over til Lido, en av øyene i Venezia, og stedet som skulle være vårt hjem i 2 dager.
Then we were on the ferry that took us to Lido, the small Venezian island that would be our home for a couple of days.
På en hver bergknaus i Syd-Tyrol var det et slott eller en borg, må ha vært mange herskere her en gang, noen av borgene var små andre store som landsbyer.
One every small hill-top in South Tyrol it was a castle, it must have been a lot of rulers here one time, some of the castles was small others was huge, like small villages
Enda et slott i Syd-Tyrol på vei til Venezia
Another castle in South Tyrol on our way to Venice.

Seefeld im Tyrol

Bjørn spiser Gelato i Seefeld - første Italienske is......i dag :)
Bjørn enjoys Gelato in Seefeld - first Italian Icecream ....... today :-)
En vann-rullende stein i Seefeld.
A water rolling stone in Seefeld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar