onsdag 28. juli 2010

Fremdeles ferie / Still vacation

Onsdag, og bare noen få dager igjen av ferien min,og så langt har værgudene vært gode men i morgen ser det ut til å være over. Det er meldt regn i morgen, det betyr at jeg må beise den siste verandaen i kveld, men det tar så lang tid før den tørker etter vaskingen jeg gjorde i dag tidlig.
Wednesday and just a few days left of my vacation, and so far the weather gods has been good, but tomorrow it looks like it is over. The forecast says rain, and that means I have to paint the last veranda tonight, but it is not dry yet after me cleaning it this morning.

Når den er tatt så har jeg vært flink pike de siste par dagene, malt/beiset gulv og rekkverk, vasket og ryddet der ute, dvs. alt jeg ikke har fått gjort tidligere i sommer grunnet reiser og dårlig vær.
When it is done I have been a good girl the last couple of days, painted floors and rails, washed and cleaned. That means everything I've had no time to do earlier this summer because of travels and bad weather.

Bjørn jobber litt, fisker litt, fikser litt i hagen og fisker litt til.
Bjørn works a little, fish a little, work a little in the garden and fish a little bit more.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar