onsdag 7. juli 2010

Short update

Jeg beklager manglende oppdatering. Jeg har vært veldig opptatt i det siste og sitter akkurat nå i Paris. Er nettopp ferdig på jobb, og slapper litt av før vi skal til en Pub for å se Tyskland-Spania. Vi så Nederland vinne i går :-)
I am sorry for the lack of updates. I have been quite busy lately. Right now I am in Paris, just finished work, and are relaxing a bit before we are going to a pub to watch Germany - Spain. We did see Netherlands win yesterday.

Det ha vært bra her i Paris, så jeg har egentlig ingen grunn til å klage, bortsett fra at jeg gikk glipp av Kamelot i går. Jeg hadde virkelig gledet meg til den konserten. Men jeg får ta det igjen siden en gang
It is good here in Paris, I have no reason to complain, except I missed Kamelot yesterday. I really did look forward to the concert. I'll have to do it another time.

Jeg skal prøve å være litt flinkere til å blogge i sommer :-)
I'll try to blog a bit more often this summer :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar