lørdag 10. juli 2010

Ferie/Vacation

Så har ferien min startet og i morgen setter vi kursen sørover. Skodaen min skal få kjørt seg noen kilometer da vi har tenkt oss helt ned til Kroatia, via Tyskland og mange andre land og byer. Jeg skal prøve å være flink til å blogge underveis, slik at dere får se hvor jeg er og hva jeg har gjort underveis.
Then my vacation has started and tomorrow we are headed south. My Skoda will get som extra milage this summer, all the way down to Croatia, via Germany and a lot of other countries and cities. I will try to be a good little blogger during this trip, so that you can see where I am and what I am doing along the way.

Fra Trondheim til Dubrovnic er det faktisk over 3000 kilometer, og i og med at vi skal krysse litt, så ender vi nok opp med en total på 8-9000 kilometer i sommer - det er langt for til og med oss.
From Trondheim to Dubrovnic it is more than 3000 kilometer, and because we are crossing back and forth a bit, I guess we will end up with a total of 8-9000 kilometers this summer - and that is a lot for even us.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar