fredag 9. april 2010

AHA - Farewell Tour "Ending on a high note"

Så ble det en ekstra konsert gitt, og denne gangen ikke i en sjanger jeg normalt befinner meg. Men når AHA skal innom Trondheim og Lerkendal på sin avslutningsturne, tenkte jeg at det var en ypperlig anledning til å høre et av Norges mest suksessrike band live for første og siste gang.
So, one more concert is added to the concert calendar, and this time for a type of music that I normally do not listen to that much. But when AHA is stopping by Trondheim and Lerkendal on their Farwell tour, I thought that this was a perfect opportunity to see them live for the first and last time.

En positiv ting er jo også da at dette er en konsert jeg kanskje kan få dele med min kjære. Han sa faktisk ja til å være med. Vi bestilte billetter i Golden Circle, rett foran scenen.
One more positive thing is that this is a type of concert I can share with my beloved. He actually said yes to come along. We ordered tickets in the Golden Circle, just in front of the stage.

AHA har jo en rekke store hits, og alle disse skal vissnok komme som perler på en snor på denne konserten, noe som er bra, da jeg ikke kjenner så mange andre sanger enn de som har ligget på hitlistene, så jeg regner med at jeg kan synge med litt også på denne konserten.
AHA has a great deal of hits, and all of them are supposed to be served as pearles on a string on this concert, something I like, because I do not know a lot of other songs than the hits, so I can probably sing along here as well.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar