søndag 27. mars 2011

God musikk ønsket / Good music wanted

Jeg har lett og jeg har forespurt og ennå ikke fått et klart svar fra noen. Hva jeg leter etter? Jo, jeg leter etter en pub/klubb i Trondheim hvor de serverer god musikk. I have been looking and asking around, and still haven't received a clear answer from anyone. What am I looking for? Well, I am looking for a pub/club were they serve good music.

Som mine faste lesere antagelig vet, så er god musikk for meg, litt god gammel Heavy Rock og gamle klassikere fra 70 og 80-tallet. Ikke det at det ikke lages god musikk i dag også, det gjøres det selvsagt, og det er også musikk hører jeg gjerne hører på.As my regular readers know, good music to me is good old fashion Heavy Rock and old classics from teh 70's and 80's. Not that it's not produced good music today too, of course it is, and I like a lot of that too.


Vi har 2 pub-scener her i Trondheim, Blæst og Familien, men det er ganske mye "merkelig" musikk der, selv om det helt sikkert er noe bra innimellom. We have 2 pub-stages here in Trondheim, Blæst and Familien, but there is a lot of "strange" music there, even though it is bound to some good music in betweeen.

Det jeg ønsker meg er en plass som har jevnt god musikk. Jeg vet der er mange der ute med samme musikksmak som meg, hvor går de?? Kanskje de bare sitter hjemme å hører på musikk? Jeg vil så gjerne ut en gang i blant og høre på musikken sammen med andre og i følge med en iskald halvliter. Kanskje også danse litt. Hvis et slikt sted fantes, så ville jeg være en fast gjest :-)What I want is a place where the music is good all the time. I know there is a lot of people out there with the same taste in music as me, where do they go? Maybe they only sit at home and listen to their music? I would like to go out now and then, to listen to good music, accompanied by a pint of cold beer. Maybe even dance a little. If a place like that existed, I would be a regular guest :-)


Jeg savner Norsk Rock Cafe, det var plassen sin det. Der var det god musikk, både levende musikk på scene, Piano-entertainer, og dansegulv. Var på flere gode konserter, bl.a. 2 konserter med The Commitments, fantastiske konserter. Jeg vil ha den plassen tilbake. Noen som tar utfordringen??I miss Norwegian Rock Cafe, that was a good place. They had good music, live music on stage, Piano-entertainers, and a dancefloor. I experienced a lot of good conserts there, among others I saw The Commitments twice there. Great concerts. I want this place back. Anyone up for the challenge??


Jeg håper noen er villig til å ta sjansen på å åpne en slik plass igjen.I hope someone is willing to take a chance, and open a place like that again.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar