tirsdag 8. mars 2011

Rockheim

Det er deilig å få være hjemme. Har vært hjemme i en uke nå, og det ser ut til at jeg skal få være hjemme i en uke til også.
It's great to be able to stay home. I have been home for a week now, and it seems like I will stay at home also next week.

Jeg skal benytte muligheten til å besøke Rockheim i helgen sammen med Astrid. Har litt dårlig samvittighet for at jeg ennå ikke har vært der.
I will take this opportunity to visit Rockheim this weekend with Astrid. I really feel bad because I haven't been there yet.

Rockheim er et opplevelses-senter for Norsk Rock og Pop musikk fra 50-tallet og opp til i dag. Det har også utstillinger fra utenlandsk musikk og artister.
Rockheim is a center of Experience for Norwegian Pop and Rock music from the 50's up until today. And it also have exhibishions for foreign music and artists.

Med min musikk-interesse er det en skam at jeg ikke har vært der, og de har vært åpne i mere enn et halvt år. Skammelig!
With my music - interest it is a shame that I haven't been there yet, and they have been opened for more than 6 months. It is a real shame!

Jeg kommer tilbake med inntrykk etter mitt besøk.
I will get back with my impressions after my visit.

Og så får jeg mulighet til å følge opp mitt frivillighetsarbeid i Vår Frue Kirke litt igjen. Har satt meg opp på vakt på søndag morgen. Min favorittvakt:)
And I also get a possibility to follow up on my voluntary work in Vår Frue Kirke(Church). I have signed up for a shift at sunday morning. My favourite shift :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar