onsdag 23. mars 2011

Fiat 500C

Jeg er forelsket, jeg har funnet en bil som jeg "bare må ha". Og da snakker jeg som en typisk jente, for jeg er forelsket bare i utseendet. Jeg skal prøvekjøre den denne uka, hvis jeg får tid.
I am in love, I have found a car that I "just got to have". And then I am talking like a real girl, because I my crush are only based on looks only. I will try to testdrive it this week, if I get the change.

Den er kremhvit, har rødt skinn-interiør, dashbord og kontroller er også kremhvite og i nostalgisk design og så har den rød cab :)
It is creamy white, with red leather interior. The dashboard and controls are also creamy white and in a nostalgic design and it has a red cab roof.

Jeg har selvsagt sjekket tester og lest masse om den og den har fått gode attester over alt, og har høyt utstyr og sikkerhetsnivå.
Of course I have read a lot and checked test about the car, and it scores good every where, and the security level and equipmentlevel is high.

Mitt største ankepunkt må være motorstørrelsen. Den har en 1.2 liters bensinmotor med bare 69HK, det er en stor forandring fra min nåværende med 1.9TDI og 150HK. Men de sier den føles sprek, så jeg har lyst til å prøve.
My biggest concern is the size of the engine. It is a 1.2 litre gasonline-engine with only 69 HP, and that is a huge difference from my current 1.9TDI and 150HP. But they say it is quite swift.

Jeg kommer tilbake med mere info etterhvert :-)
I will get back with more info soon :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar