lørdag 19. mars 2011

Brutte løfter / Broken promises


For snart 2 uker siden var jeg hos optiker for å få tatt en ny synstest og samtidig få muligheten til å prøve linser igjen. Jeg forklarte min arbeidssituasjon og at jeg nå var hjemme i 2 uker, slik at dette var tiden jeg hadde til å prøve, deretter visst jeg ikke hvor mye jeg kom til å være hjemme.
Almost 2 weeks ago I went to an optician to have a new test of my sight and at the same time get to try lenses again. I explained my worksituation and told them that I now had about 2 weeks at home, and that this was my timespan to try. After that I didn't know how much I would be at home.

Testen gikk fint og det ble bestemt hvilke linser jeg skulle prøve. De hadde ikke disse på lager men det tok bare noen dager å få de (3 dager max).
The test went well and it was decided what kind of lenses I would try. They were not on stock but would take just a few days to arrive (3 days max)

Nå er mine 2 uker snart gått, og jeg har ennå ikke fått prøvd et eneste par linser. Jeg har heller ikke fått bestilt et par nye briller, fordi de ville at jeg skulle vente til jeg var ferdig med å prøve linsene.
Now my two weeks are almost ended, and I still haven't been able to try a single pair of leses. I haven't even been allowed to order new glasses. because they want me to wait until I am finished testing the lenses.

Jeg er egentlig ganske irritert nå. Det er så langt 8 dager over avtalt seneste leveransetid, og jeg sitter fremdeles her med 4 år gamle briller :-(
I am quite annoyed now. It is so far 8 days overdue their max deliverytime, and I am still here with 4 year old glasses :-(

Jeg krysser mine fingre og håper på i dag.
I will cross my fingers and hope for today.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar