onsdag 10. februar 2010

Trening / Training

Jeg har begynt å trene, så ofte jeg kan. Det er i hovedsak for å gå ned i vekt, så får jeg ta med at jeg blir i bedre form etterhvert.
I have starte to train, as often as I can. It is mainly to loose weight. The fact that I get in better shape is a bonus.

Jeg har treningsmaskiner hjemme. En Ellipse (som over), en tredemølle og ro-maskin. Og jeg må innrømme at jeg trives best på Ellipsen, og det er på den jeg forbrenner mest.
I have a lot of exercise machines at home. An Elliptical machine (see above), a treadmill and a rowing machine. And I have to admin I like the Elliptical machine best, and it is the one that burns most calories.

Her kan jeg løpe - fort - eller jeg kan gå - tungt. Begge deler sørger for at pulsen øker og jeg kan holde en god gjennomsnittspuls under treningen.
On that one I can run - fast - or I can walk - heavy. Both keep my pulse high so that I can have a good average pulse during the training.

Når jeg trener må jeg ha musikk jeg liker på øret, og samtidig en TV-skjerm å feste blikket på. For egentlig synes jeg det er dødskjedelig å trene :-) Jeg skulle ønske jeg kunne danse, som trening. Har hørt om Zumba, men har ikke funnet det i Trondheim ennå. Håper det kommer så skal jeg sannelig prøve :-)
When I train I need music on my ear, and a TV-set to look at. Because I think it is deadly boring to train. I wish I could dance, as training. I have heard about Zumba, but the is no classes in Trondheim yet. I hope it arrives here as well, I will surely try :-)

Inntil videre får jeg spise en passende mengde kalorier pr. dag og trene litt i tillegg, så går det vel sakte men sikkert nedover på vekta tenker jeg.
Until then, I will have to eat the right amount of calories a day, and train as much as I can, and the weight will keep on crawling down I hope.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar