tirsdag 9. februar 2010

Hjemme igjen / Home again

Da er jeg hjemme igjen, etter litt reising både hit og dit. Og jeg gleder meg nå til å være hjemme et par uker. Det blir mye jobbing, og sikkert mye overtid også de neste par ukene, men jeg er i hvertfall hjemme.
I am home again, after travelling both here and there. and I am looking forward to be home for a couple of weeks. It will be a lot of work at the office, and probably some overtime the next couple of weeks, but at least I am home.

Når jeg var på Gardermoen i dag møtte jeg sjefen min, og han sa at jeg nå måtte forberede meg på enda mere reising, og nedover Europa, men jeg har ikke ledig tid før i April, og jeg "nekter" å gi opp påskeferien min.
When I was at Oslo Airport Gardermoen today, I met my boss, and he said i had to prepare for more travelling, and this time down in Europe. But I do not have any time available until Aptil, and I "refuse" to give up my Easter Holiday.

Jeg elsker jo å reise i jobb, ikke så mye for reisen sin del, men på grunn av de utfordringer som møter meg når jeg kommer fram. Men det kan jo selvsagt bli for mye reising også.
I love travelling at work, not as much as for the travelling it self, but because of the challenges that arises when I arrive my destination. But of course it can be to much travelling.

Når jeg har vært hjemme en stund, får jeg litt kløe i reisefoten, og lengter ut igjen. Jeg tror, for min del, at det hadde vært perfekt å reise annenhver uke :-) Da får jeg nok tid hjemme til å nyte det, og deretter nok reisetid til å døyve reiselysten.
When I have been home for a while, my travelling-foot start iching, and I long for the rush again. I believe, for me, it would have been perfect to tavel every second week :-) Then I would have had time enough at home to enjoy it, and I would be out there again before the iching starts.

Og ikke minst, nok tid hjemme til alt etterarbeidet for reisingen.
And of course, enought time home to all the work every trip generates.

Uansett - det skal bli godt å være hjemme et par uker nå :-)
No matter what - I will enjoy staying home for a couple of weeks now :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar